Державні стандарти тощо
Державний стандарт початкової освіти
Державний стандарт повної загальної середньої освіти
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
Наказ МОН про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)
Презентація «Базового компонента дошкільної освіти» (нова редакція)
Методичні рекомендації до оновленого Базового компонента дошкільної освіти
Професійні стандарти
Професійний стандарт «Практичний психолог закладу освіти» (наказ Мінекономіки від 24.11.2020 № 2425)
Типові програми підвищення кваліфікації
Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (загальна частина п. 10) суб’єкти підвищення кваліфікації можуть розробляти програми підвищення кваліфікації на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН.
- Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників із розвитку цифрової компетентності (наказ МОН від 10.12.2021 № 1340)
- Типова програма підвищення кваліфікації асистентів учителів «Професійна діяльність асистентів вчителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (наказ МОН від 13.09.2021 № 981)
- Типова програма підготовки тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів (наказ МОН від 11.06.2021 № 656)
- Типова програма підвищення кваліфікації керівників і педагогічних працівників Центрів професійного розвитку педагогічних працівників (наказ МОН від 23.04.2021 № 457)
- Типова програма підвищення кваліфікації керівників закладів дошкільної освіти щодо надання підтримки в освітньому процесі дітям з особливими освітніми потребами (наказ МОН від 23.04.2021 № 457)
- Типова програма підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти щодо надання підтримки в освітньому процесі дітям з особливими освітніми потребами (наказ МОН від 23.04.2021 № 457)
- Типова програма підвищення кваліфікації асистентів вихователів закладів дошкільної освіти щодо надання підтримки в освітньому процесі дітям з особливими освітніми потребами (наказ МОН від 23.04.2021 № 457)
- Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) (наказ МОН від 31.03.2021 № 397).
- Типова програма підвищення кваліфікації керівників закладів дошкільної освіти щодо запобігання проявам насильства (наказ МОН від 30.09.2020 № 1214)
- Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо запобігання проявам насильства (наказ МОН від 30.09.2020 № 1214)
- Типова програма підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов закладів загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» «Навчання іноземної мови у новому контексті» (наказ МОН від 28.04.2020 № 567)
- Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Нова українська школа: відповідаємо на виклик» (наказ МОН від 28.04.2020 № 567)
- Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Інформатика в Новій українській школі: перезавантаження» (наказ МОН від 28.04.2020 № 567).
- Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (наказ МОН від 13.01.2020 № 32)