A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Освіта в умовах воєнного стану

Матеріали з порталів МОНУ, ДСЯУО та УЦОЯО

Перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування

«Заклади освіти в умовах воєнного стану»

Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти

Як вчителю організувати свою роботу під час війни: рекомендації Державної служби якості освіти

Лист МОН від 17.03.2022 № 3482-22"Про підсилення координації"

Наказ МОН від 28.03.2022 № 274 "Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та  освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"

Методичні рекомендації "Перша психологічна допомога. Алгоритм дій"

Оформлення шкільної документації вчителем, який перебуває за кордоном

Лист МОН від 2.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні»

Лист МОНУ «Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу»

Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957" (зміни в організації інклюзивного навчання)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях

ЯК ЗРОБИТИ ОНЛАЙН-УРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ: практичні рекомендації (посібник)

Лист МОНУ №1/6015-22  "Про методичні рекомендацї впровадження професійного стандарту керівника (директора)
закладу дошкільної освіти" від 03.06.2022 року

Наказ МОНУ № 527 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641»  від 06.06.2022 року

Лист МОНУ № 4/1196-22 Про методичні рекомендацї щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку від 08.06.2022 року

Лист МОНУ № 1/6894-22 "ПРО МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЛІТНІЙ ПЕРІОД" від 22 червня 2022 року 

Постанова КМУ № 711 "Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні" від 24 червня 2022 року

Поради щодо організації дистанційного навчання в умовах війни - Державна сужба якості освіти України, 10.08.2022

Лист МОНУ № 1/12502-22 "ЩОДО ВІДРАХУВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ" від 24 жовтня 2022 року

Лист МОНУ від 21 жовтня 2022 р. № 1/12392-22 «Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні»

Міністерство освіти і науки України. (2022). Підтримка освіти і науки України під час війни.

Державна служба якості освіти України. (2022). Заклади освіти в умовах воєнного стану. Рекомендації Державної служби якості освіти про те, як закладам освіти працювати в умовах воєнного стану.

Інститут педагогіки НАПН України. ( 2022). Матеріали для дистанційного навчання в умовах війни.

Організація навчання під час війни. (2022).

Як організувати навчання? (2022).

Що вивчати з учнями? Що робити з новими темами і календарним плануванням? (2022).

Загальні рекомендації щодо організації дистанційного навчання вчителями закладів загальної середньої освіти України в умовах воєнного стану. (2022).

Про роль вчителя-психолога у процесі навчання під час війни. (2022).

Війна та навчання математики. (2022).

Організація технічного забезпечення онлайн-навчання. (2022).

Навчання математики та війна. (2022).

Використання астрономічного науково-освітнього інформаційного середовища в умовах дистанційного навчання. (2022).

Формування критичного мислення учнів 5–6 класів гімназії на уроках іноземної мови при дистанційному навчанні в умовах війни (для Освіта в реаліях війни: орієнтири міжнародної спільноти 55 вчителів іноземних мов). (2022).

Деякі аспекти організації процесу навчання іноземних мов у закладах середньої освіти в умовах військового стану. (2022).

Досліджуємо історію та суспільство (інтегрований курс) навчальні матеріали для 5 класу закладів загальної середньої освіти та Досліджуємо історію та суспільство (інтегрований курс) підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. (2022).

Розвиток самоконтролю учнів під час онлайн-навчання (2022).

Нова українська школа. (2022). Яким має бути укриття в школі – роз’яснення освітнього омбудсмена.

Сто днів війни: виклики української освіти.

Васильєва Д. Стан дистанційного навчання математики під час війни в Україні. Український педагогічний журнал. 2022. № 2. С. 38–47.

Кремень В. Г. Загальна середня освіта України в контексті освіти країн Європи: тривалість і структура : наук.-аналіт. доп. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки НАПН України ; В. Г. Кремень, О. І. Ляшенко, О. І. Локшина ; [за участю А. П. Джурило, О. М. Шпарик (пер. з англ. додатків)]. Київ : Пед. думка, 2020. :

Освіта в реаліях війни: орієнтири міжнародної спільноти 3. Локшина О. І., Глушко О. З., Джурило А. П., Кравченко С.М., Максименко О. О., Нікольська Н. В., Шпарик О. М. Організація освіти в умовах війни: рекомендації міжнародних організацій. Український педагогічний журнал. 2022. № 2. С. 5–18. 

Твердохліб І. Організаційно-педагогічне та програмно-технічне забезпечення дистанційного навчання в умовах воєнного стану. Український педагогічний журнал. 2022. № 2

 

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень