Освіта в умовах воєнного стану
Матеріали з порталів МОНУ, ДСЯУО та УЦОЯО
«Заклади освіти в умовах воєнного стану»
Як вчителю організувати свою роботу під час війни: рекомендації Державної служби якості освіти
Лист МОН від 17.03.2022 № 3482-22"Про підсилення координації"
Методичні рекомендації "Перша психологічна допомога. Алгоритм дій"
Оформлення шкільної документації вчителем, який перебуває за кордоном
Лист МОНУ «Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу»
Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957" (зміни в організації інклюзивного навчання)
ЯК ЗРОБИТИ ОНЛАЙН-УРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ: практичні рекомендації (посібник)
Наказ МОНУ № 527 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641» від 06.06.2022 року
Лист МОНУ № 1/12502-22 "ЩОДО ВІДРАХУВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ" від 24 жовтня 2022 року
Лист МОНУ від 21 жовтня 2022 р. № 1/12392-22 «Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні»
Міністерство освіти і науки України. (2022). Підтримка освіти і науки України під час війни.
Інститут педагогіки НАПН України. ( 2022). Матеріали для дистанційного навчання в умовах війни.
Організація навчання під час війни. (2022).
Як організувати навчання? (2022).
Що вивчати з учнями? Що робити з новими темами і календарним плануванням? (2022).
Про роль вчителя-психолога у процесі навчання під час війни. (2022).
Війна та навчання математики. (2022).
Організація технічного забезпечення онлайн-навчання. (2022).
Навчання математики та війна. (2022).
Розвиток самоконтролю учнів під час онлайн-навчання (2022).
Нова українська школа. (2022). Яким має бути укриття в школі – роз’яснення освітнього омбудсмена.
Сто днів війни: виклики української освіти.