A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Педагог забезпечує навчання

Дата: 10.03.2022 15:26
Кількість переглядів: 110

Педагог забезпечує навчання.

Вже стартує навчальний процес в багатьох начальних закладах України, і він потребує від педагогічної та психологічної спільної уваги, обережності та такту. Саме навчання може забезпечити ту зону спокою та звичного розпорядку, того, що так недостатньо зараз.

Нижче поради психологів на що звернути увагу.

Слід зазначити, що і педагоги і учні знервовані та відчувають тривогу. Свої емоції ми звикли тримати при собі, тому ці відчуття можуть проявлятися по-різному.  Це може бути агресивна поведінка, роздратованість, образливість тощо.

1. Педагог - не психолог, у деяких випадках методи  підтримки, які спрацьовують саме для педагога, не завжди адекватні саме для дітей різних вікових груп. Отже шановні педагоги, варто проконсультуватись з психологом Вашого закладу, як буде безпечно транслювати події в Україні саме для кожної вікової групи.

2. Бажано починати урок трішки уповільнюючи швидкість мови, це дає змогу дещо заспокоїтись. Було б не зайвим спитати – «Як ваш настрій?» та сприймати все, що скажуть з розумінням, відразу заспокоювати не варто, по можливості дати поговорити. «Так, час складний, але ми тримаймося разом, ми є один у одного і якщо хтось хоче щось сказати мені особисто, напишіть мені»

3. Не варто в рамках навчального процесу навантажувати дітей власними переживаннями та проблемами. Якщо ви відчуваєте, що емоції по ситуації Вам важко стримати, теж беріть поради у своїх психологів закладу або психолога Центру професійного розвитку.

4. При наявних ознак групових  явищ у класі, обов’язково попередьте психолога. Він володіє професійними знаннями і навиками, які допоможуть правильно подолати негативні групові явища психологічного змісту. 

5. Не лякайте дітей, що не встигнете опрацювати навчальний матеріал. Це не вірне твердження, так як діти зараз знаходяться в кризі та потребують стійкого дорослого, який дає опору на майбутнє, а не створює додатковий переляк. Все встигнете опрацювати, аби настав Мир.

6. Перший час зробіть акцент на повторення матеріалу, щоб відновити здатність мозку сприймати когнітивне навантаження. Після важких емоційних переживань у всіх нас свідомість дещо пригальмована, це обумовлено тим, що була і є загроза життю.

7. Намагайтесь дотримуватись адекватних навчальних навантажень. Пам’ятайте, виконання навчальних завдань потребує енергії, якої на разі ще немає ні у дітей, ні у дорослих.

8. Створюйте позитивну мотивацію до навчання. Головним завданням дітей є навчання, і чим краще вони оволодівають знаннями, тим більше вони допомагають нашій державі в ці складні часи. Воїн має воювати, вчитель - навчати, учень - вчитися!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень