A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Родзинки успішної "дистанційки"

Дата: 13.09.2022 14:44
Кількість переглядів: 129

Залучення та мотивація

Забезпечити залучення учнів на дистанційному уроці складніше, ніж будь-коли. Незважаючи на шалену кількість інтерактивних панелей та інструментів підвищити мотивацію до навчання стає деталі складніше.

Відокремлюють багато підходів, що допомагають максимізувати залучення учнів. Ось декілька з них, що добре себе зарекомендували.

Розтопіть лід – починайте заняття з 5-10 хвилин відкритого, неструктурованого часу, перш ніж зануритися в план уроку.

Додайте руху - заохочуйте учнів фізично вставати та рухатися, якщо відчутне падіння уваги (вставайте і танцюйте для молодших, застосовуйте “полювання»  на речі, що необхідно знайти навколо себе – для старших).

Робіть мозкові перерви – змінюйте фокус уваги, повертаючись від нового матеріалу до вже вивченого, або просто зробіть паузу.

Мотивація — як внутрішня, так і зовнішня — є запорукою успіху учнів на всіх етапах навчання. Педагог відіграє ключову роль в забезпеченні мотивації й заохоченні своїх учнів. Така проста фраза, а як багато зусиль треба прикласти, щоб втілити її в життя.

Пропонуємо декілька форм роботи, спрямованих на підвищення мотивації.

Дозвольте учням обирати самостійно - тип завдання (тести, вікторина тощо) або питання для вивчення. Створіть атмосферу «причетності» до процесу вивчення, що в свою чергу мотивуватиме їх намагатися краще виконати роботу.

Використовуйте здорову конкуренцію - конкуренція в класі не завжди погана річ, а інколи вона може змусити учнів працювати щосили, аби досягти успіху. Працюйте над створенням духу дружнього змагання

Нагороджуйте - наліпка у зошиті, «звільнення» від виконання домашнього завдання завдяки активній роботі під час уроку, тощо  можуть змусити учнів працювати старанніше і дійсно прагнути мети.

Дозвольте учням працювати спільно - багатьом буде весело розв’язувати проблеми, писати реферат, робити досліди і працювати над проектами спільно з іншими.

Заохочуйте саморефлексію -  змушуйте учнів зрозуміти свої сильні та слабкі якості, робити самоаналіз, відверто критикувати самого себе, а отже рухатись вперед для подолання виявлених прогалин.

Говоріть про свій предмет з натхненням – ваш захват навчальним процесом, процесом оволодіння новими знаннями обов’язково підхоплять учні.

Цікаві відео з окресленої теми:

Ефективне дистанційне навчання під час війни -як залучати та мотивувати учнів?Лекція Марії Плахотник

ЯК ЗРОБИТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ БІЛЬШ ЕФЕКТИВНИМ, НІЖ АУДИТОРНЕ

НАВЧИТИ(СЯ) ВЧИТИСЯ

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень