A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Родзинки успішної "дистанційки"

Дата: 15.09.2022 12:36
Кількість переглядів: 103

Тверде «ні» -  «гелікоптерному» вчительству!

Не намагайтеся бути «гелікоптерними вчителями», виключіть функцію гвинтокрила та не намагайтеся за мінімальний час надати учням максимум інформації, якомога більше вмінь та навичок! Дитина часто просто не встигає за Вами, відчуває себе безпорадною під натиском масиву даних.

Фактично такий спосіб навчання провокує  зниження навчальних результатів, потребує постійного підвищення мотивацією на основі винагороди. Іншими словами, в учнів не розвивається мотивація до оволодіння новими навичками – вони здебільшого просто наполегливо «зубрять» , працюють над тим, щоб отримати хорошу оцінку і швидко забувають все те, що Ви їм «нагелікоптерили».

Найкращий варіант – коли нові знання стають власною потребою учня. Отже, запропонуйте  на уроці рефлексію на цю тему – можливо, дізнаєтесь багато цікавого. 

Не "гелікоптерити" краще під час будь-якої форми навчання, але інтенсив під час дистанційного синхрону - це подвійне навантаження.

Тим паче що деякі діти мають на додачу ще й батьків-гелікоптерів. Цікавий матеріал можна переглянути за посиланням: Чому виховання батьками-гелікоптерами стимулює провал

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень