Родзинки успішної "дистанційки"
Тверде «ні» - «гелікоптерному» вчительству!
Не намагайтеся бути «гелікоптерними вчителями», виключіть функцію гвинтокрила та не намагайтеся за мінімальний час надати учням максимум інформації, якомога більше вмінь та навичок! Дитина часто просто не встигає за Вами, відчуває себе безпорадною під натиском масиву даних.
Фактично такий спосіб навчання провокує зниження навчальних результатів, потребує постійного підвищення мотивацією на основі винагороди. Іншими словами, в учнів не розвивається мотивація до оволодіння новими навичками – вони здебільшого просто наполегливо «зубрять» , працюють над тим, щоб отримати хорошу оцінку і швидко забувають все те, що Ви їм «нагелікоптерили».
Найкращий варіант – коли нові знання стають власною потребою учня. Отже, запропонуйте на уроці рефлексію на цю тему – можливо, дізнаєтесь багато цікавого.
Не "гелікоптерити" краще під час будь-якої форми навчання, але інтенсив під час дистанційного синхрону - це подвійне навантаження.
Тим паче що деякі діти мають на додачу ще й батьків-гелікоптерів. Цікавий матеріал можна переглянути за посиланням: Чому виховання батьками-гелікоптерами стимулює провал