Творча група вчителів окреслила головні вектори руху реформи НУШ
02 лютого онлайн відбулося друге засідання творчої групи вчителів НУШ Зміївщини, під час якого обговорили підсумки та проаналізують реалізацію стандарту базової середньої освіти в 5-х класах в пілотних школах, поділилися власними враженнями, здійснили рефлексію щодо основних векторів подальшого впровадження реформи. В роботі взяли участь 72 "нушівці".
Вчителі майже одноголосно відзначили, що діти, які вчилися в НУШ у молодшій школі, більш активно спілкуються, не бояться ставити питання, ініціативні, відкриті, добре володіють м’якими навичками, ефективно співпрацюють та ухвалюють рішення. Практики натхненні роботою в п’ятих класах, але зазначають, що викладання потребує постійного удосконалення та креативу!
Під час практичних завдань учасники засідання спробували попрацювати в складі команд над визначенням позитивних та негативних моментів реформи НУШ з точки зору вчителя, учня, батьків, держави, здійснили рефлексію щодо мотивації навчати та застосування формувального оцінювання щодо компетентностей вчителя, набули навички використання цифрових додатків для спільної роботи.
Творча група продовжить свою роботу, присутнім сподобався формат проведення, взаємодія, виконання практичних завдань. Дякуємо всім за співпрацю!
Матеріали роботи групи можна переглянути на інтерактивній дошці Мурал за посиланням (дошка постійно оновлюється та доповнюється).