Методичні рекомендації для оцінювання дитини старшого дошкільного віку до навчання
Лабораторією психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготовлено методичні рекомендації «Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи».
У методичних рекомендаціях представлено комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» для оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи. Запропоновані діагностичні завдання можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами, вихователями закладів дошкільної освіти, учителями початкових класів закладів загальної середньої освіти, відповідними фахівцями в закладах загальної середньої освіти.
Методичні рекомендації «Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» можна завантажити за посиланням.