Розвиток професійних компетентностей: інформаційно- цифрова
Що таке інформаційно-цифрова компетентність педагога? Інформаційно-цифрова компетентність педагога є однією із найважливіших характеристик для вчителя у наші часи. Сучасний вчитель повинен володіти певним рівнем інформаційної та цифрової компетентності, щоб ефективно використовувати цифрові технології у своєму навчанні та орієнтуватися в цифровому ландшафті освіти, що постійно розвивається.
Ця компетентність включає в себе здатність використовувати інструменти освітніх технологій, такі як онлайн-ресурси, онлайн платформа, інтерактивні дошки та системи управління навчанням, а також здатність ефективно інтегрувати цифрові технології в методи навчання та плани уроків.
Інформаційно-цифрова компетентність педагога означає його здатність ефективно використовувати технології та цифрові компетентності на уроках для покращення практики викладання та підтримки навчання учнів. Включає знання та навички в таких сферах, як створення цифрового контенту, використання онлайн-платформ, спілкування та співпрацю, створення контенту, цифрову безпеку та етичне використання технологій. Цифрово-компетентний вчитель також повинен мати можливість інтегрувати технології у свою навчальну програму, оцінити їхню ефективність у сприянні навчанню учнів, розуміти, як розробляти та впроваджувати онлайнові та змішані навчальні середовища, знайомитися з поточними та новими тенденціями в освітніх технологіях, оцінювати потенціал нових технологій для викладання та навчання, постійно вчитися та адаптуватися до нових технологій, бути відкритим до нових способів викладання та навчання.
Крім того, вчитель сьогодення знає та вміє використовувати різноманітні засоби цифрового спілкування та співпраці, такі як електронна пошта, обмін миттєвими повідомленнями та соціальні мережі. Цифрові компетентності на уроках - це як відповідальність вчителя, так і безліч можливостей для нього та учнів.
Запрошуємо вчителів початкових класів сьогодні на семінар-практикум «Дистанційне навчання в 1 класі». Його мета - розглянути доступні та ефективні онлайн-інструменти, які стануть у пригоді вчителю початкових класів під час організації дистанційного навчання в 1 класі; надання учасникам семінару необхідних знань, стратегій та практичних інструментів для ефективного засобу стимулювання активної навчальної діяльності першокласників.