Розвиток професійних компетентностей: емоційно-етична
Адольф Дістервег визначив головні вимоги до справжнього педагога:
♦ знання свого предмета, уміння його викладати, любов до дітей;
♦ процес викладання має здійснюватися таким чином, щоби збудити в учнів прагнення до знань;
♦ бути ентузіастом своєї справи, захоплюватися нею;
♦ мати сильну волю, бути суворим, вимогливим і справедливим
♦ мати педагогічний так, високі моральні якості та громадянську мужність
Дотримання норм моралі та професійної етики набуває у діяльності вчителя особливого значення, оскільки педагогічна діяльність має пряме відношення до майбутнього життя людини в суспільстві, її фізичного, психічного і духовного здоров’я.
Емоційна компетентність розвивається шляхом навчання, тренування, набуття досвіду
Складники: усвідомлення особистих відчуттів і потреб та керування власними емоційними станами, конструктивна й безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу, усвідомлення взаємозалежності людей і систем у глобальному світі.
Для розвитку і удосконалення цієї компетентності пропонуємо переглянути курс Ненасильницький підхід у навчанні та вихованні