Розвиток професійних компетентностей: прогностична
Дата: 23.11.2023 10:06
Кількість переглядів: 99
Відповідно до професійного стандарту трудова функція Г (Професійний стандарт учителя кодифікований ) пов'язана з управлінням освітнім процесом та містить прогностичну, організаційну й оцінювально-аналітичну компетентності.
Прогностична компетентність(Г1):
- прогнозує результати освітнього процесу;
- планує освітній процес
Щодо прогностичної компетентності, то вчитель повинен уміти визначати напрямок своєї діяльності, її конкретні цілі і завдання на кожному етапі виховної і навчальної роботи і, важливо, передбачати конкретний результат своєї роботи.
Пропонуємо вчителям оцініть рівень сформованості своїх умінь, повʼязаних з прогнозуванням ефективності навчального процесу.
Посилання на анкету