A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Формування системи компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва

Дата: 19.12.2023 08:13
Кількість переглядів: 300

На основі розгляду загально дидактичних підходів та специфіки навчального предмета «Мистецтво», Л. Масол пропонує таку класифікацію компетентностей, трактуючи її як умовну, оскільки, на думку автора, вони формуються в комплексі:
1) особистісні:

а) загальнокультурні (світоглядні уявлення, ціннісні орієнтації),

б) спеціальні (мистецький тезаурус, ментальний естетичний досвід, художньо-творчі здібності, художньо-образне мислення);
2) соціальні: а) комунікативні (здатність до спілкування, взаєморозуміння),

б) соціально-практичні (здатність до співпраці, роботи в команді);
3) функціональні:

а) предметні знання та вміння (музичні, образотворчі тощо).

б) міжпредметні – галузеві (художньо-естетичні) та міжгалузеві (художньо-гуманітарні);

в) метапредметні (загальнонавчальні):

– інформаційно-пізнавальні (здатність до пошуку та оперування інформацією);

– саморегуляції (вміння організувати та контролювати власну діяльність, здатність до самореалізації і самовдосконалення).
Базові компетентності змінні в різних освітніх системах, їх структура рухлива і залежить від багатьох факторів – суспільних і особистісних .
Більше за цією темою

«Формування компетентностей на уроках образотворчого мистецтва»

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень