A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Реалізація компетентнісного підходу на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво"

Дата: 21.12.2023 08:07
Кількість переглядів: 31

 Реалізація компетентнісного підходу відбувається за допомогою таких інструментів як: фасилітована дискусія (питання з фасилітації – що відбувається на картині); сторітелінг (пропонується придумати чарівну музичну історію, придумати невеличку історію за картиною і т.д.).
Алгоритмом фасилітованої дискусії є:
 - Демонстрація картини.
Колективне обговорення:
 - Назва до картини.
 - Озвучення назви, автора.
Запитання: - Що відбувається на картині? - Що ще відбувається? - Що відбувається такого, про що ми не говорили? - Що дозволяє тобі так міркувати?

 Сторітелінг – це технологія створення історії та передачі за її допомогою інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. Сторітелінг – це розповідь історій.

Культурна компетентність реалізується через наявність стійкого інтересу до опанування культурних і мистецьких здобутків України та світу, шанобливого ставлення до культурних традицій українців, представників корінних народів і національних меншин, інших держав і народів. Усвідомлення загальнолюдських, естетичних і художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу, виявлення пошани до мистецького надбання українського народу, гордості до нього, поваги і толерантного ставлення до різноманіття регіонів світу. Для реалізації цієї компетентності пропонуються стратегії критичного мислення. Метод «Прес» використовується при обговоренні дискусійних питань, привчає учнів чітко надавати аргументи, висловлювати думки у стислій формі, переконувати тощо.

Математична компетентність має на меті розвинути уміння застосовувати математичні поняття і категорії як інструменти під час створення художніх робіт, використовувати математичні завдання для пояснення художньої виразності творів, логіки, структури художньої форми.; усвідомлення взаємозв’язків математики і мистецтва як універсальних мов на прикладах творів різних видів мистецтва. Яскраві й захопливі видовища з використанням музики, кольору, світла, рухів, використання технології фрізлайт – породжує розвиток інноваційної компетентності.

 Предметна мистецька компетентність полягає у здатності учня до пізнавальної й практичної діяльності у певному виді мистецтва, що формується під час їх сприймання і практичного опанування. Відповідно музична компетентність це – опанування знаннями у галузі музичного мистецтва, а саме: мати предметні компетентності, музичні традиції рідного краю; вокально-хорові навички відповідно до правил співу, розуміння виражальних засобів музики, її значення у житті людей, культурному середовищі; уміння інтерпретувати зміст музичних творів, висловлювати естетичне ставлення до них; втілювати свої почуття та думки у практичній музичній діяльності.

Авторські пісні патріотичного спрямування Світлани Ніколаєнко:

 - «Для тебе, Україно!» (https://youtu.be/6ActsdSWtYo);
 - «Новорічна» (https://youtu.be/SBLDAae0ROk);
- «У Світловодську – літо!» (https://youtu.be/smCt3TktSn4).


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень