Розвиток професійних компетентностей: організаційна
Відповідно до плану роботи КУ «Зміївський ЦПРПП» з 29 січня по 02 лютого 2023 року в режимі онлайн проводиться тиждень виховної роботи.
Організаційна компетентність передбачає організацію навчання, виховання та розвитку школярів згідно з чинним законодавством, раціональне використання навчального часу.
Складові: організація освітнього процесу та різних видів і форм навчальної та пізнавальної діяльност і учнів.
Для розвитку цієї компетентності слід опановувати вимоги законодавства до організації освітнього процесу, види та форми навчальної та пізнавальної діяльності. Виховна робота завжди була невід’ємною складовою освітнього процесу, а зараз, в умовах військової агресії рф проти України, її важливість складно переоцінити. Усе, що відбувається зараз – виклик для школи, для вчителів та учнів. Звісно, постає питання: як саме працювати просто зараз, як розставити акценти?
Найважливішими напрямами виховної роботи зараз мають стати:
-
психологічна та емоційна підтримка учнів;
-
навчання правил поведінки в умовах воєнного стану (під час повітряних тривог, поводження з вибухонебезпечними предметами, перша медична допомога тощо);
-
адаптація та підтримка учнів -ВПО;
-
розвиток критичного мислення та медіаграмотності;
-
національно-патріотичне виховання.
Можливо, у вашому класі вже є учні -ВПО, а може вони з'являться . У будь-якому разі потрібно подбати про те, аби вони почували себе в новому колективі комфортно. Для розв'язання цього питання доречно залучити шкільного психолога та соціального педагога.
Звісно, дуже важливо, аби діти з числа внутрішньо переміщених осіб змогли потоваришувати з однокласниками, хоч як би вони не навчалися – онлайн чи офлайн. Контакт із однолітками в будь-якому випадку чинить позитивний вплив та допомагає оговтатися від стресу. Але не менш важливо провести правильну підготовчу роботу з класом, аби школярі зі свого боку теж допомогли новеньким.
У цьому вам допоможуть наступні матеріали:
Стаття «У нас з'явився учень -ВПО: як познайомити дитину із класом»
Стаття «Як працювати з учнями, які зазнали психологічних травм»
Стаття «Три поради для протидії дискримінації та булінгу в школах в умовах воєнного стану»
Стаття «Дистанційний тимбілдинг: 5 завдань для згуртування класу»