A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Розвиток професійних компетентностей: емоційно-етична

Дата: 31.01.2024 08:15
Кількість переглядів: 617

Компетенція передбачає використання способів самозбереження психічного здоров'я, застосування ненасильницької комунікації та запобігання конфліктам в освітньому процесі. 

Складники: усвідомлення особистих відчуттів і потреб та керування власними емоційними станами,  конструктивна й безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу, усвідомлення взаємозалежності людей і систем у глобальному світі.

Для розвитку цієї компетентності слід спрямувати навчання на вивчення таких тем:

  • причини появи, різновиди та інтенсивність почуттів та емоцій;

  • сучасні форми, методи, технології навчання, що сприяють розвитку уваги, подолання стресу та керування емоціями учнів;

  • методи ненасильницької та безконфліктної комунікації;

  • стратегії попередження, подолання та трансформації конфліктів;

  • зміст основних національних та міжнародних законодавчих актів щодо прав людини та дитини.

Зараз учні найбільше потребують підтримки та розуміння, академічні успіхи та оцінки відходять на другий план. Той факт, що діти, на жаль, поступово вимушено звикають до нових реалій, не означає, що вони можуть обійтися без підтримки дорослих. Вони як ніколи її потребують. Їм потрібна наша впевненість у тому, що все буде добре, наша стійкість та віра в перемогу навіть у важкі часи невизначеності. 

До того ж тепер класний керівник додатково стає ще й справжнім психологом. Аби впоратися із цим непростим завданням, використовуйте додаткові матеріали:      

« Психологічна допомога в умовах воєнного стану» сайт Зміївського ЦРПП

https://zm.cprpp.org.ua/

Стаття «Психологічна та емоційна підтримка школярів у воєнний час: ідеї та поради»

Інтернет-конференція «Психолого-педагогічні засади роботи в кризових умовах”

Стаття «5 вправ для підвищеСтаття «Психологічна та емоційна підтримка школярів у воєнний час: ідеї та поради»

Інтернет-конференція «Психолого-педагогічні засади роботи в кризових умовах”

Стаття «5 вправ для підвищення емоційної стійкості учнів»

Стаття «Розвиваємо навички керування емоціями: 6 дієвих вправ»

Стаття «Саморегуляція психоемоційного стану: дієві прийоми»

ння емоційної стійкості учнів»

Стаття «Розвиваємо навички керування емоціями: 6 дієвих вправ»

Стаття «Саморегуляція психоемоційного стану: дієві прийоми»

Психологічні вправи:

10 способів порятунку від стресу.pptx - Google Презентації

Ігри для стабілізації при психологічній травмі.docx - Google Документи

Монстрики почуттів.pptx - Google Презентації

Що відчуває ведмедик.pptx - Google Презентації

 «Психологічна підтримка вчительства і учнівства у воєнний час» https://edway.in.ua/uk/mpk/370/detail/

«Психологічний супровід педагогів, дітей та батьків в умовах віддаленого спілкування та навчання»

https://naurok.com.ua/webinar/psihologichniy-suprovid-pedagogiv-ditey-ta-batkiv-v-umovah-viddalenogo-spilkuvannya-ta-navchannya

«Культура психологічної безпеки: прийоми емоційної саморегуляції» https://vseosvita.ua/webinar/kultura-psykholohichnoi-bezpeky-pryiomy-emotsiinoi-samorehuliatsii-1005.html

Методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»

Telegram-канал «Підтримай дитину»

Стаття «Підтримка учнів в умовах війни: 5 порад учителям»

Стаття «Як працювати з учнями, які зазнали психологічних травм»

  Проводьте години спілкування у форматі тренінгів, спрямованих на стабілізацію психологічного та емоційного стану дітей, навчайте учнів прийомам, які допоможуть їм швидко опанувати себе у критичних ситуаціях (і, звісно, практикуйте їх самі!). До речі, не обов’язково відкладати тематичні вправи лише до годин спілкування, ви можете виконувати їх разом із учнями на початку чи наприкінці.

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень