Розвиток професійних компетентностей: проєктувальна
Компетентність передбачає використання фізичних та інформаційних просторів навчальних та інших приміщень закладу освіти як освітніх ресурсів.
Складники: проєктування осередків навчання, виховання і розвитку учнів.
Що дає використання проєктів у виховній роботі закладів освіти?
По-перше, інновації у виховній діяльності дозволяють включити великий процент школярів як у виховний, так і в навчальний процес у цілому.
По-друге, проєктна діяльність допомагає як найкраще організувати цілеспрямовану співпрацю у вихованні майбутнього покоління через активну, творчу діяльність.
По-третє, кожний проєкт дозволяє побачити у звичайному щось нове, роздивитись об'єкт дослідження з інших точок зору. Він (проєкт) розвиває вміння, здібності й мислення школяра; відкриває нові можливості та розкриває прихований потенціал кожного; допомагає вдосконалюватись, спілкуватись і прислуховуватись; підтримує і дає впевненість у собі, віру у своє «я».
І, нарешті, на відміну від традиційної системи, яка розглядає виховні питання з інтелектуальної сторони і тільки потім - з емоційної, а моральні принципи повинні бути зрозумілими, у проєктній діяльності основні моральні принципи (чуйність, обов'язковість, відповідальність за прийняті рішення) ґрунтуються на дії, їх треба «прожити».
Таким чином, проєктний метод сприяє інтенсивному розвитку самостійності учнів, активному становленню їх інтелектуально-творчих здібностей і в цілому збагаченню особистості, формуванню її соціально значущих якостей.
Пропонуємо переглянути :
Використання методу проєктів у виховній роботі.
Проєктна діяльність у виховній роботі закладу загальної середньої освіти.
Три ідеї творчих проєктів на уроках, що зацікавлять старшокласників