A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Кожен освітянин Зміївщини – справжня зірка,
допомагаємо зростати та сяяти яскравіше з кожним днем!

Розвиток професійних компетентностей: здатність до навчання впродовж життя

Дата: 02.02.2024 09:44
Кількість переглядів: 162

Законом України «Про освіту» запроваджене поняття “освіта”, “освітній процес” в їх сучасному розумінні, що охоплює навчання, виховання і розвиток. Навчально-виховний процес - НАСКРІЗНИЙ! Виховуємо наших учнів на всіх уроках.

Виховний процес є складовою всього освітнього процесу і орієнтується на загальнолюдські цінності, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей), соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність).

Нова українська школа внесла зміни в організацію виховної роботи, наголосивши на імплементації наскрізного компоненту виховання в освіті. Може скластись думка, що виховні функції класного керівника планомірно розподіляються між учителями-предметниками, і класний керівник звільняється від цієї роботи. Аж ніяк!

Класне керівництво – це інституція шкільної освітньої системи яка планує, організовує, координує виховну роботу в закладі освіти на постійній основі. Якщо під час урочної діяльності вчителі-предметники здійснюють виховний впив на особистість дитини дискретно, то саме завдяки класному керівникові цей вплив набуває організаційної цілісності. Безперервний процес навчання сприяє вдосконаленню професійних якостей вчителів та триває впродовж усього періоду його професійної діяльності. 

Для успішного виконання цієї трудової функції потрібна така компетентность: здатність до навчання впродовж життя

Компетентність передбачає аналіз можливостей та планування професійного зростання для досягнення стратегічних і операційних цілей.

Складові: визначення умов і ресурсів професійного розвитку,  взаємодія з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки.

Для формування цієї компетентності потрібно вдосконалювати обізнаність у таких сферах: 

  • умови та організація різних форм і видів професійного розвитку вчителів;

  • напрями діяльності професійних спільнот та асоціацій вчителів.

 У цьому вам допоможуть наступні матеріали:  

Каталог курсів підвищення кваліфікації 2024 з напрямку Класний керівник

Вчитель - зона безпеки дитини

Курс «Майстерність класного керівника: його творча ініціатива, удосконалення методів та форм з учнями в НУШ»

Стартуємо до успішної школи

 Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень