Про роль виховної роботи закладу освіти для формувння та розвитку ключових компетентностей учнів дискутували освітяни Зміївщини
13 березня 2024 року відбулось засідання професійної спільноти заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів «Роль організації виховної роботи закладу у формуванні, розвитку ключових компетентностей учнів».
Консультант Центру Оксана Макарова, у своєму виступі акцентувала увагу на роль організації виховної роботи закладу у формуванні ключових компетентностей підлітків, відмітила основні елементи компетентнісного підходу, згадала, що таке компетентність та які компетентності належать до ключових і яким чином їх потрібно формувати.
Заступник директора з виховної роботи Бірківського ліцею Любов Басова, разом з класними керівниками Любов’ю Ляскало, Світланою Аверченко, Тетяною Петуховою та пелагогом-організатором Наталією Донець презентували проєкти, які створюються і реалізовуються в закладі для розвитку ключових компетентностей молоді.
Заступник директора з виховної роботи Зміївського ліцею №1 Вікторія Комишанченко, зосередила увагу на напрямках виховної роботи, за допомогою яких формується здоров’язбережувальна компетентність та інші компетентності здобувачів освіти в умовах надзвичайних ситуацій.
Заступник директора з виховної роботи Першотравневого ліцею Світлана Поліщук зосередила увагу на розвиток життєвих компетентностей здобувачів освіти в процесі виховної роботи ліцею.
Учасники засідання отримали поради щодо важливості емоційного стану: підвищення власної емоційної стійкісті та навчання учнів керувати власними емоціями за допомогою практичних вправ з Всеукраїнської програми ментального здоров`я за ініціативи Олени Зеленської "Ти як?".