Вчителі іноземних мов Зміївщини підсумували діяльність своєї спільноти
Під час онлайн-зустрічі 13 червня 2024 року професійна спільнота вчителів іноземних мов підвела підсумки своєї роботи за навчальний рік. Педагоги відмітили, що він був надзвичайно складним. Але попри всі складнощі, він виявився щедрим на здобутки учнів у вивченні англійської та німецької мов.
Переможцями ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської та німецької мови стали учні таких педагогів: Тимошенко Валентина Миколаївна, Харіна Дар`я Володимирівна, Лапченко Валентина Станіславівна, Лабунська Тетяна Василівна (КЗ «Зміївський ліцей №1»), Дегтяр Оксана Іванівна (КЗ «Бірківський ліцей»), Приходько Ганна Яківна (КЗ «Першотравневий ліцей»), Дьякова Лідія Володимирівна, Давиденко Анна Володимирівна (КЗ «Зідьківський ліцей ім.Г.І.Ковтуна»), Протопопова Світлана Вікторівна (КЗ «Борівський ліцей ім. С.Закори»).
Переможцем ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови стала учениця Руденко Юлії Олександрівни, КЗ «Зміївський ліцей №1».
Бєлоусова Ірина Вікторівна, КЗ «Пасічанська гімназія», підготувала переможця Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови від TalkEn.Cloud та Green Country.
Учні Малахової Оксани Вікторівни, КЗ «Гусинополянська гімназія» та Коваль Віри Едуардівни (КЗ «Зміївський ліцей №1») стали переможцями XIX Всеукраїнської інтернет-олімпіади “На Урок” з англійської мови.
Протягом навчального року ділилися власним досвідом під час вебінарів, що проводив Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників, члени спільноти: Тимошенко Валентина Миколаївна, Лабунська Тетяна Василівна, Коваль Віра Едуардівна (КЗ «Зміївський ліцей №1»), Василюк Іннеса Олександрівна, Суторма Олександр Іванович (КЗ «Зміївський ліцей №2”), Дегтяр Оксана Іванівна (КЗ «Бірківський ліцей»), Дьякова Лідія Володимирівна (КЗ «Зідьківський ліцей»).
Також члени спільноти долучилися до громадського обговорення проєкту нової Типової освітньої програми для 5-6 кл. та надали свої пропозиції. А саме, поділ класів на групи на уроках іноземної мови. Зважаючи на підсилену увагу до опанування здобувачами освіти англійської мови, а також враховуючи рекомендації щодо граничної наповненості класів у початковій ланці, педагоги наголосили, що слід врахувати кількість учнів для поділу на групи, починаючи з 24, тобто поділ відбувається, якщо учнів більше 23. Сподіваємось, що ці побажання вчителів-практиків будуть враховані.