Технології ШІ на допомогу вчителю фізики
«ШІ – рятівник чи «зайве колесо»?», «Як зберегти власний час завдяки ШІ?», «А як же академічна доброчесність?» - ці та інші питання щодо використання технологій штучного інтелекту дослідили в професійній спільноті вчителів фізики та астрономії, під час вебінару «Навчання на хвилі новацій - використовуємо ШІ на уроках фізики», що відбувся 21 січня 2025 року.
Директор Центру Світлана Пархоменко розповіла освітянам про поняття та принципи роботи, можливості і ризики використання, практичне застосування ШІ в роботі вчителя на уроках та у повсякденному житті, поділилась добіркою корисних ресурсів.
Учасники заходу долучились до обговорення можливостей ШІ, погоджуючись, що технології ШІ дійсно дозволяють зробити уроки фізики інтерактивними, ефективними та цікавими - такими, що відповідають очікуванням та потребам здобувачів освіти. Зокрема, створюють можливості для розробки індивідуальних завдань згідно траєкторій розвитку кожного учня, враховуючі їх особливості та компетентності. Що, з одного боку, сприятиме підвищенню мотивації, легкості виявлення причинно-наслідкових зв’язків, а з іншого – доступності засвоєння фундаментальних непростих знань з предмету.
Свій досвід роботи «Використання QR-кодів як один із шляхів формування пізнавального інтересу здобувачів освіти в процесі навчання фізиці» презентувала присутнім вчитель фізики Зідьківського ліцею Ксенія Комендант.