Продовжуємо досліджувати формувальне оцінювання
26 лютого 2025 року проведено четверте засідання пролонгованого курсу «Формувальне оцінювання: інструменти та методи для вчителя». Цього разу учасники говорили про планування та інтеграцію формувального оцінювання в урок, адаптацію формувального оцінювання на різних етапах уроку, моніторинг прогресу учнів.
Спікери розкрили ключові аспекти планування та інтеграції формального оцінювання в урок, що дозволило глибше зрозуміти його роль у розвитку учнів. Підкреслили важливість чіткої структури уроку та того, як кожна частина повинна бути пов’язана з процесом оцінювання. Звернули увагу на конкретні стратегії оцінювання під час пояснення нового матеріалу, виконання практичних завдань і підбиття результатів. Завдяки цьому учасники отримали практичні поради, як зробити оцінювання частиною навчального процесу, а не лише його завершальним етапом. Було продемонстровано різні методи та інструменти, які можна використовувати для оцінювання учнів на початку, у процесі та наприкінці уроку.
Моніторинг прогресу учнів – ще одна важлива тема, яка була відображена на засіданні. Спікери поділилися ефективними методами підвищення успіхів учнів та як використовувати дані з оцінювання для коригування навчального процессу, надання індивідуальної підтримки учням. Це особливо важливо для того, щоб кожен учень міг досягти своїх цілей і розвиватися в межах своїх можливостей.
Практичні завдання допомогли учасникам отримали розуміння того, як формувальне оцінювання можна інтегрувати в урок на різних етапах, як ефективно відстежувати прогрес учнів та використовувати практичні вправи для покращення їхньої успішності.